BiletyDoFilharmonii.pl

Aktualności

OPERA Z CERTYFIKATEM POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ

Walory turystyczne Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskiego Centrum Sztuki zostały ponownie docenione, tym razem w skali kraju. Instytucji przyznano Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej.

24 października w Poznaniu odbyła się Gala National Geographic Traveler oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, podczas której przyznano Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszych Produktów Turystycznych w Polsce. Uroczystość poprowadzili Prezes POT Rafał Szmytke i redaktor naczelna National Geographic Traveler Martyna Wojciechowska.

 

fot. Katarzyna Cegłowska/ketty.pl



Kapituła Konkursu, pod przewodnictwem Dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w POT Justyny Jedlińskiej, wybrała 10 Najlepszych Produktów Turystycznych w Polsce. Wśród nagrodzonych, obok Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskiego Centrum Sztuki, znalazły się m.in. Muzeum Powstania Warszawskiego w Warszawie i Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni. Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród 54 zgłoszonych produktów turystycznych.

 

fot. Katarzyna Cegłowska/ketty.pl


– Dla laureatów konkursu „Najlepszy Produkt Turystyczny" Certyfikaty są potwierdzeniem jakości oferowanych przez nich usług, a także nowatorskiego podejścia do konstruowania oferty – mówi Justyna Jedlińska Dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w POT. Opera i Filharmonia Podlaska – Europejskie Centrum Sztuki to, jak wskazuje sama nazwa, Instytucja o bardzo szerokim spektrum działania. Przy Odeskiej 1 znajdujemy przestrzeń dla każdej dziedziny sztuki. Ponadto, staramy się docierać z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, m.in. poprzez transmisje multimedialne do szkół i szpitali. Różnorodna i bogata działalność OiFP wpływa na jej atrakcyjność w oczach turystów. W ciągu dwóch lat od otwarcia nowego gmachu, Instytucję odwiedziło ponad 415 tysięcy osób.

Opera i Filharmonia Podlaska jako zdobywca Certyfikatu POT otrzymuje pakiet działań marketingowych, a wśród nich publikację w National Geographic Traveler, miesięczniku będącym patronem medialnym konkursu.

 

fot. Katarzyna Cegłowska/ketty.pl

 

 

Źródło